دستگاه شیرینگ پک تونلی

۷ بازديد
دستگاه شیرینگ پک به طور گسترده در تمام صنایع استفاده می شود. امروزه کمتر کارخانه ای را می توانید پیدا کنید که از فرآیند بسته بندی برای عرضه محصولات خود استفاده نکند. Shiring Pack با ارائه بسته بندی مناسب برای انواع محصولات بی ته و ته مناسب می باشد.
بسته اشتراک گذاری چیست؟
حتما می دانید که پس از کیفیت خود محصول، بسته بندی آن عامل مهمی در فروش محصول محسوب می شود. بسته بندی محصول با استفاده از روش های جدید یکی از بهترین راه ها برای ارائه محصول به بازار است. ما در گروه صنعت کاران مهر با ساخت دستگاه بسته بندی شرینگ پک با روش های نوین روز توانسته ایم بهترین نوع این دستگاه را با بهترین کیفیت قطعات به کار رفته در آن و قیمت مناسب به تمامی تولیدکنندگان عزیز عرضه کنیم.


انواع دستگاه شیرینگ

تعریف دستگاه بسته اشتراکی
همانطور که می دانید صنعت بسته بندی در جوامع صنعتی از اهمیت بالایی برخوردار است. شما می توانید با انتخاب یک بسته بندی عالی برای محصول، راه درست ارائه محصول خود را به بازار ارائه دهید. بسته بندی Shiringpack که با فناوری نایلون شیرینگ کار می کند، محصول ما را با کشیدن نایلون دور محصول و بسته بندی آن با سلفون به طور کامل می پیچد و شکل و شمایل خوبی برای ارائه محصول به آن می دهد.
این دستگاه با استفاده از به روزترین قطعات ساخته شده در خود، محصول مورد نظر را به صورت ساده بسته بندی و برای فروش آماده می کند.

چرا بسته اشتراک گذاری؟
دستگاه شیرینگ پک به طور گسترده در تمام صنایع استفاده می شود. امروزه کمتر کارخانه ای را می توانید پیدا کنید که از فرآیند بسته بندی برای عرضه محصولات خود استفاده نکند. Shiring Pack با ارائه بسته بندی خوب برای انواع محصولات بی ته و ته مناسب می باشد.
از دیگر مزایای این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:
ساده برای استفاده
عدم نفوذ رطوبت به داخل غلاف نایلونی
عدم نفوذ گرد و غبار به داخل نایلون در محیط هایی که شرایط نگهداری مساعد نیست
بسته بندی ساده و زیبا
ذخیره سازی راحت به دلیل قابلیت بسته بندی چندین مورد در کنار هم
دارا بودن قابلیت چاپ روی ورق نایلونی
دستگاه شیرینگ پک تونلی


دستگاه اشتراک‌گذاری بسته چگونه کار می‌کند
بسته بندی شرینگ پک به این صورت عمل می کند که برای پوشاندن محصولات با شرینگ نایلونی محصول مورد نظر بر روی تسمه نقاله متصل به دستگاه سوار شده و وارد آن شده و روی تیغه دوخت پک شرینگ قرار می گیرد و سپس با نایلون کشیدن بر روی آن قرار می گیرد. محصول و سلفون، تیغه خیاطی محل مورد نظر را دوخته و یک پک تحویل می دهد.
این پک با هدایت به کوره حرارتی وارد آن شده و با حرارت مناسب توسط المان های دستگاه، نایلون جذب محصول شده و شکل مناسبی به آن می دهد.
هنگام خروج از کوره، با نصب فن در انتهای کوره حرارتی، دمای نایلون گرم شده پایین آمده و تاثیر خوبی می گیرد.
تمام این مراحل ساده در زمان کوتاهی انجام می شود که باعث افزایش راندمان تولید و بازدهی بالا می شود.

دستگاه شیرینگ پک رستوران
از دستگاه بسته بندی Shiring Pack برای بسته بندی محصولات مختلف مانند کارتن Shiring، مواد غذایی، مواد شیمیایی، آب معدنی، بطری های بزرگ و کوچک، قوطی های حاوی مواد صنعتی و هر نوع ماده و محصولی که می توان با این دستگاه Shiring کرد استفاده می شود. می تواند به کار رود

با توجه به مزایای ذکر شده دستگاه شیرینگ می توان به کاربرد آن در صنایع زیر اشاره کرد:
صنایع شیمیایی: روغن بسته بندی، ضد یخ، رادیاتور، آب و غیره.
صنایع آرایشی و بهداشتی: بسته بندی لوسیون، عطر، ادکلن، کرم و...
صنایع غذایی: بسته بندی شکلات، ماهی تن، بیسکویت، چای و غیره.
صنایع بازی و سرگرمی: بسته بندی لوازم التحریر، لوازم ورزشی، بسته بندی پازل، کتاب و ....
صنایع شوینده و پاک کننده: بسته بندی ضد رسوب، مایع ظرفشویی، مایع توالت، سفید کننده و غیره.
صنایع تولید دارو: پمادهای بسته بندی، شامپو، شربت، قرص و ....
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.