طراحی اپلیکیشن در کرج

۸ بازديد
پالت رنگ در وب سایت شما به طور مستقیم بر دیدگاه بازدیدکنندگان شما از سایت شما تأثیر می گذارد. هنگام انتخاب طرح رنگ، باید به صنعت و برند خود توجه کنید و رنگ هایی را که به بهترین وجه نشان دهنده کسب و کار شما هستند را شناسایی کنید.
به عنوان مثال، در حالی که یک شرکت مراقبت های بهداشتی ممکن است بخواهد از سایه های آبی یا سبز برای نشان دادن سلامت و تندرستی استفاده کند، یک گلفروش محلی ممکن است سیاه و سفید را برای تضاد با رنگ های زنده محصولات خود انتخاب کند.
هنگامی که رنگ غالب را انتخاب کردید، باید در نظر بگیرید که پالت رنگ شما چگونه باید باشد. می‌توانید پالت رنگی مشابهی را انتخاب کنید، با چندین رنگ که نزدیک به هم مرتبط هستند، یا رنگ‌های مکمل، برای مثال زمانی که می‌خواهید توجه مخاطب را به یک دکمه یا محتوای خاصی جلب کنید. چه کسب و کارهایی به طراحی سایت در کرج نیاز دارند؟
3. تایپوگرافی منحصر به فرد
هنگام انتخاب یک تایپ برای وب سایت خود، باید همان صنعت و ملاحظات برندی را که برای طرح های رنگی دارید در نظر بگیرید. فونتی که انتخاب می کنید به انتقال پیام شما به مشتریان کمک می کند.
شما می خواهید تعادل درستی بین حرفه ای بودن و تازگی ایجاد کنید. فرقی نمی کند که کدام فونت را انتخاب کنید. چیز متفاوتی پیدا کنید که بتواند سایت شما را متمایز کند. خواندن آن باید در دستگاه های دسکتاپ و موبایل آسان باشد. به طور کلی، این به معنای حداقل 16 پیکسل است. همچنین می توانید یک فونت مکمل برای شناسایی عناوین و لهجه ها انتخاب کنید، اما دیوانه وار تغییر اندازه نکنید، در غیر این صورت روی بدنه متن تأثیر خواهید گذاشت. در نهایت، باید از طرح رنگی استفاده کنید که متن و پس زمینه شما را متضاد کند. رنگ های روشن را با رنگ های تیره ترکیب کنید و از ترکیب دو رنگ خیلی روشن خودداری کنید.

بیشتر بخوانید: طراحی اپلیکیشن در کرج
4. سلسله مراتب محتوا
اهمیت محتوای یک صفحه را نمی توان انکار کرد. این یکی از عوامل کلیدی در جذب افراد به سایت شما از طریق موتورهای جستجو است. ایجاد محتوای با کیفیت بالا برای وب سایت های موفق بسیار مهم است. اما جایی که محتوا را در صفحه فرود قرار می دهید برای تبدیل کاربران شما به همان اندازه مهم است.
هنگام تصمیم گیری در مورد سلسله مراتب محتوا، می خواهید مرتبط ترین اطلاعات را برای جستجوی کاربر در بالای صفحه قرار دهید. شما باید بلافاصله با مشتری تماس بگیرید و راه حلی برای مشکل ارائه دهید. موارد زیر باید توضیحی در مورد خدمات شما و هر ویژگی منحصر به فردی باشد که شما را متمایز می کند. هر محتوایی در مورد اینکه چرا کسب و کار شما بهتر از رقبای شماست، یا اینکه چگونه می توانید چیزی متفاوت به آنها ارائه دهید، باید در زیر اضافه شود. در نهایت، قبل از جمع‌بندی، باید به هر سؤال اضافی درباره این سرویس پاسخ دهید.
5. ناوبری آسان
ناوبری پیچیده سایت می تواند برای کاربران خسته کننده باشد و یافتن اطلاعات را بسیار دشوار کند. ناوبری ساده باید به راحتی قابل شناسایی، استفاده آسان، شهودی باشد و نباید کاربران را با مسیرهای مختلف به اطلاعات یکسان غرق کند.
از ناوبری ساده به عنوان چارچوبی برای ایجاد محتوای وب سایت خود استفاده کنید. ناوبری شما باید چندین چیز را در اختیار کاربران قرار دهد: دانستن اینکه کجا در سایت هستند، دانستن چیزهای دیگری در سایت، راه های بازگشت و مسیرهای دیگر. هرچه پیمایش یک سایت آسان تر باشد، افراد طولانی تری می توانند با آن ارتباط برقرار کنند.
6. طراحی سازگار با موبایل
در دنیایی که استفاده از موبایل در حال افزایش است، سایتی که موبایل فرندلی نباشد منسوخ شده است! ترافیک موبایل از ترافیک دسکتاپ پیشی گرفته است و هیچ نشانه ای از کاهش سرعت در آن دیده نمی شود. طراحی وب شما باید به همان اندازه روی پلتفرم های مختلف کار کند.

https://www.etelanews.com/fa/news/277515/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D8%B1%D8%AC
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.