طراحی سایت ارزان در کرج

۸ بازديد
همه چیز را در مورد طراحی سایت بدانید!
همه چیز در مورد طراحی سایت در این مقاله ذکر شده است که شما را با مفهوم وب، زبان های برنامه نویسی وب، مراحل طراحی سایت، انواع سایت و ضرورت آن آشنا می کند.

پس برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی سایت در این مقاله با ما همراه باشید. طراحی سایت وکالت در کرج

وب چیست؟
اگر بخواهیم پاسخ این سوال را بدانیم که پاسخ سوال طراحی وب چیست، ابتدا باید با مفهوم وب آشنا شویم.

شبکه جهانی وب یا به اختصار www، بخشی از اینترنت است و دارای منابعی از صفحات وب است که هر یک دارای URL خاصی هستند و توسط آنها مسیریابی می شوند. کاربر می تواند با وارد کردن صفحه وب مورد نظر در مرورگر به صفحه وب دسترسی پیدا کند.

آدرس وب سایت شما دارای چندین بخش است:

پروتکل (http یا ftp)
www (محیط خدمات اینترنتی)
نام دامنه یا نام سایت
پسوندهای دامنه (com .org، .ir، .net و…)
این قسمت حاوی اطلاعات سایت است و به آن صفحه اصلی سایت index.html می گویند که شامل متون و تصاویری است که طراح سایت نحوه چیدمان آن را تعیین می کند.

مطلب مرتبط: طراحی سایت ارزان در کرج

تاریخچه طراحی سایت
تاریخچه طراحی سایت به سال 1999 برمی گردد، زمانی که برنسرلی برای اولین بار صفحه وب خود را در چند پاراگراف و یک لینک به ایمیل خود در malito طراحی کرد.

بدین ترتیب تیم برنزلی به عنوان اولین طراح وب شناخته شد و این رویداد یکی از مهم ترین تحولات در زمینه ارتباطات در قرن بیست و یکم است.

همه چیز در مورد طراحی سایت
آشنایی با مفهوم طراحی سایت
طراحی سایت به مهارت ها و فعالیت هایی برای ساختار یک سایت از صفر تا صد اشاره دارد. تمامی این فعالیت ها توسط طراح سایت طبق طرحی بر روی تصاویر، متون، فایل های صوتی و فایل های ویدئویی انجام می شود.
https://www.ana.press/news/661010/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D8%B1%D8%AC
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.